måndag, november 15, 2010

Godmorgon i ottan

Imorse tyckte min hjärna att det var dax för godmorgon klockan 04:00. Svinottan alltså, inte ens tuppen är ju vaken då. Kroppen var inte lika pigg på att kliva upp, så jag försökte med allt för att lyckas somna om, utan framgång dock. Så där låg jag, och funderade över livet i allmänhet till klockan 06 när det räknades som legalt att kliva upp. Vad gör ni för att somna om när ni blivit pigga?!

08:30 är det dax för besök hos barnmorskan igen, idag är det vårat ordinarie besök som ska avklaras. Har lite funderingar om onsdagens TUL, så det är skönt att vi ändå hade tid för besök. Kan väl slå mig i backen på att magen nu ligger på sin vanliga kurva och att det bara var 23:an som skämtade till det förra veckan. Hoppas kan man ju alltid!

Uppdaterar efter BM-besöket innan jag drar iväg till jobbet!

1 kommentar:

  1. Kl 4 är det verkligen inte godmorgon! jag vaknade strax före 6 och tycker det är tillräckligt hutlöst. :P

    SvaraRadera