fredag, november 19, 2010

Fredag already?

Redan 20 gissningar på när 23:an kikar ut, spännande att se vem som får rätt! Givetvis ska jag hitta på en bra vinst, men det gäller att klura ut något som passar bra vem som än vinner, kanske får jag vänta och hitta på något när det hela är avgjort. Ska sammanställa listan och lägga upp den, ni får dock ha lite tålamod då jag inte hinner innan jobbet idag.

Imorse kände jag mig bakfull när jag vaknade. Huga! Vet inte om det var gårdagskvällens äppleglögg, allt skrattande, sockret eller för lite sömn. Efter att ha fikat, kollat på Love Actually och surrat så begav sig tjejerna hem strax efter 12. Tack för igår med förhoppningar om en repris inom en snar framtid!

Idag blir det jobb 09.55-18:00, sen var Darlingen sugen på att kolla Harry Potter. Vi får se om vi är för sent ute och blir utan biljetter, finns väl en rätt stor risk, i sådana fall blir det nog Idol hemma i soffan. Dax att raska på nu, bussen och kunderna väntar inte i onödan!

1 kommentar: