onsdag, november 17, 2010

Behagligt för behagen

Är ni inte preggers eller ammande mammor är det nog det här inlägget totalt ointressant, men om det är precis det ni är så får ni här ett bra tips!

Amningsbh:ar är för mig en djungel, så därför är jag glad att min favoritbutik när det gäller underkläder, Twilfit, har ett sortiment för oss mamas. Kunnig, hjälpsam personal och bra produkter gör att jag gärna betalar lite extra, men inte ens det behöver man göra om man väljer deras egen kollektion.

Den här amningstoppen går omlott framtill vilket gör det lätt att plocka fram behagen, kostar 179kr, finns i svart samt vitt och sitter otroligt skönt! Dock är jag ju ingen ammande mamma än, men jag är säker på att den kommer bli flitigt använd när det väl är dax.

Dessutom är det medlemsdagar för Twilfit Sisters just nu, vilket ger 20% på hela sortimentet. Med rabatten blir det alltså bara 143 kronor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar