torsdag, oktober 14, 2010

Nu bromsar vi

Efter att den senaste tiden känt mig som litegrann utav en yr höna på jobbet då det varit tusen projekt att ta tag i, så har jag kommit ikapp med det mest akuta och kan nu fokusera vidare. Mycket skönt må ni tro, nu har jag min intensiva jobbperiod framför mig och jag har koll på läget. Det är mycket att göra, och man kan inte göra allt samtidigt. Även om jag väldigt gärna skulle vilja och försöker så har jag fått inse att det inte går att rusa på i 180 knyck. Både kropp och knopp säger ifrån, och det är först nu när jag verkligen inser det som jag återfått det sköna lugnet i kroppen.

Började lägga upp bilder från 23:ans rum igår men kom inte särskilt långt. Får se när jag fortsätter, men det är påväg iallafall! Håll ut ni nyfikna, jag är ju hemma solo i helgen och lär säkerligen hamna framför datorn som vanligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar