söndag, oktober 03, 2010

Hej söndag, I love you!

Jag har börjat gilla söndagar, som tidigare var en dag av pest och pina. Nu är det en skön och avslappnad dag då man får tid till att ladda batterierna inför den kommande veckan. Och vilken vecka som kommer, kolla in:

Mån: MVC-besök, kanelbullens dag, jobb 11-18
Tis: Går in i vecka 32, Lillebror fyller 21, LEDIG
Ons: LEDIG, plantera tulpanlökar
Tors: Simning, jobb 12-19.10
Fre: Jobb 09.55-18, jaktuppehållshelg, myskväll
Lör: IKEA!
Sön: Mys med Darling hela dagen

Förhoppningsvis ska jag ta mig iväg och simma en gång till under veckan, och pricka in en filmkväll med Kappis-tjejerna, blir dock lite svårt då A kommer hem från Turkiet ikväll och P åker dit på tisdag. Jag är inte det minsta avundsjuk! ;)

2 kommentarer:

  1. Anonym21:06

    Hej,

    Trevlig blogg och kul att se hur magen växer - spännande!
    Var har du köpt Tvättstuga skylten? Jätteläcker.

    Hälsningar från Mie

    SvaraRadera
  2. Hejhej! Tack så mycket :)

    Skylten har jag köpt i en lokal butik som heter Djungeltrend, men jag har sett den på olika webshopar, bl.a Nordljus.net. På nordljus har du dessutom 20% rabatt om du skriver in rabattkoden ENGLA då du beställer :)

    Hoppas att du hittar den!

    SvaraRadera