onsdag, oktober 27, 2010

Gårdagens

Gårdagens besök på SUS tillförde inget nytt till kunskapsbanken, men det var ändå trevligt och skönt att ha varit dit. Efter avslutat ärende begav vi oss mot Luleå för att handla lite. Prylar till 23:an (skötbädd, örngott, mobil, hjulskydd till vagnen, skötväska), gardiner till vardagsrummet, tre tröjor samt ett par leggings och ögonskuggor till mig, en pilbåge till Darling och en massa mat.

Trots att jag tyckte vi tog det så lugnt under våran turné på stan så fick jag onda sammandragningar titt som tätt. Har svårt att tolka om det är kroppen som tränar sig, eller kroppen som säger LUGNA NER DIG? När det inte avtog ens då jag låg i blöt i badkaret och vickade på tårna efter hemkomst så gissar jag på träning. Har sovit som en kratta i natt då jag vaknat stup i kvarten av att det gjort ont och inte går att ligga skönt på något sätt. Hoppas att jag lyckas hålla mig vaken till klockan 19 då jag slutar jobba, skulle vara just snyggt om jag skulle somna bakom kassadisken!

2 kommentarer:

  1. Anonym12:47

    Om det gör ont säger kroppen "lugna ned dig", gör det inte ont tränar den mest. Det fick jag lära mig i alla fall!

    Anna

    SvaraRadera
  2. Anna: Tack för rådet, ska tänka mig för!

    SvaraRadera