torsdag, september 09, 2010

Strumpisar

Förra veckan köpte jag två par strumpbyxor. Förra veckan gjorde jag hål på två par strumpbyxor. Det innebar eko i den delen av underklädeslådan, och jag införskaffade två nya par på jobbet (KappAhl) igår.

Show some support-Comfort tights 60 den
Supports your legs when you are on your feet all day
99kr, S 36/38-XL 44/46

Let the day begin-Fantastic 3D tights 60 den
3D lycra for ultimate elasticity and superior fit
79,50 S 36/38-XL 44/46

Det första/vänstra paret var ett av dem jag köpte förra veckan, och var väldigt nöjd med. Typiskt att jag skulle fasta i ett ställ på jobbet och riva sönder dem! Tyckte att de gav bra stöd åt vaderna, och jag hoppas att de ska kunna fungera som stödstrumpor för min del. Nu ska jag iallafall se mig om och INTE förstöra dom på en gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar