onsdag, september 15, 2010

Onsdag

Idag gick morgonpromenaden runt universitetsområdet och sjukhuset. Nu är jag lite bättre orienterad här i omgivningarna, fast jag skulle nog fortfarande kunna gå vilse bakom knuten. Efter lite fix så begav vi oss in till stan för att strosa runt och äta lunch, vilket vi gjorde på Wayne's coffee.

Jag, som enbart var ute efter att köpa snygga gem att markera favoritrecept i mina nya kok-/bakböcker med, kom hem med en jättefin mugg från Hjärtero, gem från Åhléns och ett baslinne samt nagellack från H&M. Ekonomisk shopping! Frun hittade två tröjor och lite hygienartiklar, även hennes plånbok var nöjd när vi kom hem.

Nu myser jag med tända ljus, Melissa Horn och en thékopp, Frun är på skolan och kommer hem strax efter klockan 5. Då är det dax för middag och sedan ska jag parkera rumpan på bussen för att bege mig hemåt. Imorgon och resten av veckan är det jobb som står på schemat, förhoppningsvis ska jag även få in lite umgängestid också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar