fredag, september 24, 2010

Jag < 3 magen

Puh. Nu har jag flängt runt som en skållad råtta för att packa klart så vi kan åka upp till Nästräsk direkt efter att jag slutar jobba klockan 6. Nu ska nog allt nödvändigt vara med, plus några extra vantar. Jag hatar att frysa!

Imorse vaknade Darling först och passade på att mysa med magen. Då var det någon som vaknade däri och levde rövare, så det blev svårt att sova vidare. Inte gjorde det mig något, jag vill mysa mest hela tiden. Kommer ibland på mig själv med att vara långt bort i tankarna och ha händerna på magen, jösses så jag ska sakna den när 23:an kommit ut. Då har man iofs en liten att mysa med, men magen är en hit om du frågar mig.

2 kommentarer:

  1. visst är det mysigt. skulle kunna sitta i timmar och känna sparkar och bara mysa, men tydligen måste man ju sköta allt annat runtomkring också :)

    SvaraRadera
  2. Jo, tyvärr ;)

    SvaraRadera