onsdag, september 01, 2010

Igår&idag

Igår blev det en dag fylld av vilt flängande, först här hemma och sedan i Luleå. Åkte in med bussen och lunchade samt gick på stan med Erika, Anna och deras små, några byxor hittade jag inte som ni kanske märkte. Sedan blev det middag hos Erika och Jocke och ett besök hos Palina som vi inte träffat på alldeles för länge. Kring 23 klev vi innanför dörren och landade snabbt i sängen båda två.

Idag fick därför bli en mysdag. Promenad i solen innan frukost, lite stök och fix hemma, och besök av Sandra och pojkarna. Vi käkade lunch, surrade, lekte i lekparken och hade det allmänt mysigt. Precis vad jag behövde, tack vännen! Det är så skönt att ha dig som bollplank med alla bebis-funderingar. När Darling slutade jobbet så blev det en liten sväng på stan och sedan blev det träning för honom och simning för mig. Nu är vi mätta och nöjda efter köttfärslimpa och rostade rotfrukter till middag, kan bjuda på recept imorgon!

2 kommentarer:

  1. Sandra20:59

    Du anar inte vad jag önskar att jag kunde vara Sandra som kunde komma över på besök på vardagarna :(. Kram

    SvaraRadera
  2. Snart får vi ses igen! Och jag önskar minst lika mycket ska du veta! Längtar efter mysdag/kväll bara du och jag :)

    SvaraRadera