lördag, september 04, 2010

Boktips till preggers

Jag har beställt en bok! Efter att ha blivit tipsad av Em om På smällen- från A till Bebis så klickade jag in mig på bokus och beställde hem den. 40 riksdaler och gratis frakt, jag nästan gned mina händer och skrattade snålt när jag insåg hur billigt det blev.

"Att vara gravid är en kroppslig och mental berg-och-dal-bana, och frågor av alla möjliga slag hopar sig - frågor som de flesta gravidböcker slätar över med ett "Allt är normalt, lilla vän". Hur blir sexlivet när man är gravid? Vart tog alla vilda vänner vägen? Kan barnet bli en hårig apa om gravida mamman äter vitaminer? Om man varit brakfull fem gånger innan man fick reda på graviditeten, har det skadat bäbisen? I På smällen - från A till Bebis delar Ann Söderlund och Hannah Widell med sig av oumbärliga tips, råd och hemlisar från sina graviditeter."

Perfekt läsning lugna kvällar när Darling drar ut i skogen och jagar manlighetspoäng!















Bild från Bokus

3 kommentarer:

  1. Hoppas du gillar den! :)

    SvaraRadera
  2. Det tror jag nog, det låter lovande :)

    SvaraRadera
  3. Anonym15:01

    Den är riktigt bra, roligt skriven. Jag fick låna den av en kompis... :)/Emma N

    SvaraRadera