måndag, september 13, 2010

Besök hos BM

Lilla hjärtat tickade på i 152 slag/min, magens mått låg mitt på medelkurvan, blodtrycket såg bra ut och det är nu dax att börja knapra järntabletter. Nästa besök blir om tre veckor, sen är det dax att infinna sig för koll varannan vecka fram tills det är dax för den lilla att komma ut.

Visst har jag längtat efter 23:an sen den dagen vi fick se världens finaste plus, men det känns som att desto närmare vi kommer- desto mer längtar jag! Det är inte ens 3 månader kvar nu, tiden har gått så fort sen den fina dagen i mars när lyckan log mot oss och 23:an berättade att han/hon var påväg. Älskade unge!

3 kommentarer:

  1. Härligt med tätare kontroller tycker jag, då känns det som att det närmare sig ännu mer. För jag längtar också - som en tok!!! Är det inte december snart?

    SvaraRadera
  2. TACK! TACK! TACK!

    SvaraRadera
  3. Em: JA, är det inte december snart?! :)

    Tea: Är så glad för eran skull! :)

    SvaraRadera