tisdag, september 28, 2010

Award!















Regler:
-Som awardvinnare ska du kopiera in awardbilden i din blogg,
för att visa att du fått den.
-Tacka och länka till den du fick awarden av.
-När man får den ska man skriva 7 intressanta saker om sig själv.
-Ge awarden till 7 andra bloggare. Skriv till dem att de fått en award.

Stort TACK Tea och I väntan på ett barn som gett mig denna award!
Gulle er!

7 fakta om mig själv:

-Jag älskar Lindt's choklad med havssalt
-Jag har pippi på "att göra-listor"
-Får jag välja färg på min spelpjäs då det spelas brädspel
så är det alltid gul som gäller
-Jag hatar att frysa
-..och älskar således att bada bastu
-Jag gillar att baka mer än att äta upp fikat
-Min svagaste sida är att jag är ett kontrollfreak

Då det är så många som redan fått och lagt upp denna award så skickar jag den vidare till den som känner sig manad och har en liten stund över :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar