måndag, augusti 02, 2010

Skaffa nya vanor NU

Augusti är här! Det missade jag nästan igår, helt i helgdvala var jag. Måndagmorgon är det också, snacka om en bra tid för att starta med nya vanor, både ny vecka och ny månad. Vet dock inte vad jag ska hitta på för vanor att införa här hemma, det känns som att livet är ganska inrutat redan som det är.

Idag ska jag jobba stenhårt under mitt yttepyttepass från 14-19.10. Imorgon ska jag åka till Kåbban för att hänga med Frun och förhoppningsvis hinna träffa stora svägerskan och Tomas på vägen hem. På onsdag ska jag vara så ledig, slapp och slö som man bara kan vara. Torsdag ska jag jobba. Fredag ska jag jobba och hänga med Sandra&Anton. Lördag är det jobb som gäller, och kanske en liten sväng till Luleåkalaset. Söndag hoppas jag att Darling är bakis, för han är så himla mysig när han är ynklig och jag får skämma bort honom när jag kommer hem från jobbet.

Min vecka gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar