måndag, augusti 16, 2010

Phu

Var rätt sliten efter dagens jobb, men mycket nöjd och glad att jag hann med allt jag tänkt så jag fick lämna min kära barnavdelning i bra ordning till den som ska ta över under min vecka av frånvaro.

Telefonsurr i ovanliga mängder, kyckling med pesto och fetaost till middag, en rask promenad i den kyliga luften som förvarnar om höst och besök av lillebror och Rebecka. Lillebror fick ingen spark i näven från 23:an idag heller, men Rebecka fick sig en liten knuff, här är det favorisering på hög nivå. Och just ja, jag har målat naglarna också! Nu ska det sista packas ner och kudden kramas, imorgon klockan 8 åker vi hemifrån. Får se om det hinns med något bloggande, annars får det bli flygplatsblogg från mobilen.

GODNATT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar