lördag, augusti 14, 2010

Nu åker foxy mama på fest!



6 kommentarer:

  1. Så sjukt söt! Hoppas du får roligt:)

    SvaraRadera
  2. Sandra10:49

    Nice!!! Köpte också den där klänningen när jag var upp till Luleå senast, 49:50 är ju som hittat och dessutom ordinarie, där har "vi" något att ta efter ;). Hoppas ni hade trevligt! Kramar

    SvaraRadera
  3. Marie: Tack :) Vi hade mycket trevligt!

    Sandra: Åh, ska vi telepatisera och klä oss som twins nån dag måntro? ;)

    SvaraRadera
  4. Sandra20:40

    Det tycker jag allt. Vi lyckades ju nästan i helgen för jag bar min i fredags när jag var iväg på myskväll med jobbet hemma hos chefen :), vi kan säga att telepatin tog 1 dygn att nå fram till Sävast ;). Kraam

    SvaraRadera
  5. Så fin mage du har!

    SvaraRadera
  6. Sandra: Det är lite resetid på den där telepatin ;) Undrar hur lång tid det ska ta från Turkiet? ;)

    Nori: Tack tack :)

    SvaraRadera