lördag, augusti 07, 2010

Jag måste nog tjuva en bok

Efter grillning hos Palina, och lite mellanfest med livemusik av Melissa Horn på Carros terass (där jag blev bjuden på hallondrink, tackar och bockar!) så begav jag mig hemåt. Lämnade kvar Crille i tryggt förvar och blir besviken om jag inte får rapporter om jitterbuggs-dansande imorgon. Är själv så trött i kroppen att det inte är klokt, snart dax för en veckas semester och det ska bli så skönt! Bara en hel arbetsvecka kvar nu innan vi beger oss till den turkiska solen.

Jag är nu sugen på att bädda upp med fluffiga kuddar och krypa ner med en bok. Problemet är bara att jag inte har någon biblioteksbok hemma, och de fyra pocketböcker jag köpt har jag försökt spara till utlandsresan. Kanske man kan tjuva en?

2 kommentarer:

  1. Jag har annars en massa böcker som du kan låna, fick ju 47 nya nu i present ;)

    SvaraRadera
  2. Jag är mer inne på chicklits! ;) Får se om vi kanske kan hinna med en dejt i veckan? :)

    SvaraRadera