måndag, augusti 02, 2010

Hanna fick en kick!

Idag fick Hanna Pe som första person förutom 23:ans blivande mamma&pappa känna på en spark! Den lilla rackaren brukar leka förstelnad så fort en hand landar på magen, men inte idag. Jag tror det var ett tack från den lilla i magen som var glad över att hans/hennes mamma inte behövde springa runt och stressa som en duracellkanin på jobbet för att få allting färdigt. Hanna hade nämligen fixat färdigt i stort sett alla måsten, och jag kunde jobba på i vanligt tempo.

Efter jobbet käkade vi smulfisk och kollade på Valentines day. Helt okej, men jag blev lurad till att tro att det är alla hjärtans dag i verkliga livet också. Helt skumt, bäst att jag beger mig in i drömmarnas värld och återkommer till verkligheten imorgonbitti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar