onsdag, juli 07, 2010

Varning: bild på skadad tå

Vi skippade bion och åkte till stranden i Luleå istället. Där blåste det iskallt från havet och var molnigt. Vi packade ihop rätt snabbt efter att ha ätit jordgubbar och pussats litegrann, när vi kom hem så sken solen. Vi parkerade oss i solstolarna på altanen och mådde gott i solen, sen begav vi oss ner till älven för mitt tidigare nämnda premiärdopp!

Darling fegade ur, han är lite av en badkruka. Det är ingen badstrand vi har här nedanför oss, utan en småbåtshamn med botten som sluttar ordentligt. Mycket tacksamt då botten består av sten i varierande storlek och lera, det första fick jag erfara då jag rusade i. När jag kom upp var jag en halv tånagel fattigare. AJ!













Har struttat omkring i min nya bikini från Kappis sen solen kom fram, den är mycket skön och sitter ordentligt. Överdelen har en gelekant både upptill och nertill som gör att den inte halkar iväg ens när man tar en dopp i det blå. Kostar bara 129kr för överdelen och 99kr för nederdelen, och så har vi 25% på alla badkläder t.o.m söndag! Passa på, skynda fynda, finns i svart, turkos och rosa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar