lördag, juli 24, 2010

Trött efter fullt ös all day long

Det är dåligt med bloggtid när man har så celebert besök, eller rättare sagt så har jag lite andra prioriteringar. Det är bara för er blogglovers att gilla läget!

Idag har vi hängt på Teknikens Hus, vilket var väldigt uppskattad av både barn och vuxna. Alla hittade något att roa sig med, höjdpunkten för Gabriel var att gömma sig i en lucka i väggen. Sedan blev det en eftermiddag på stan, för våran del shoppades det disktrasor, pocketböcker, skor och pyjamasar till 23:an.

Sen fick jag mig ett till hål i örat också, försökte vara pedagogisk då Cassandra blev rädd efter att ha tagit i ena örat. Vi får hoppas att 23:an inte är sugen på hål i öronen och behöver en pedagogisk mamma, då lär jag väl se ut som en nåldyna i öronen till slut.

Nu är jag TRÖTT som ett djur, dax att krama kudden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar