tisdag, juli 06, 2010

Sprungit idag!

Idag låg jag kvar i sängen till klockan åtta, tyckte sedan att det såg varmt ut i solen när jag petade isär persiennerna och kollade ut. Tog på mig shorts för morgonpromenaden och klev ut på bron, jösses! Utomlandsvärme, härligt! Lämnade huvtröjan hemma och begav mig ut med lurarna i öronen.

Blev lite sugen på att springa, så jag gick en låt- sprang en låt osv. Kändes mycket bra och jag var MYCKET trött när jag landade med arslet på bron och flåsade ut. Det är inte så konstigt att jag flåsar av att springa uppför trappen nuförtiden, om man jämför med hur mycket plats lungorna får i bröstkorgen nu mot för tidigare. 23:ans ommöblering i magen förändrar en hel del fysiskt redan nu, blir intressant att se vad som hänt till hösten.

Nu ska jag ligga i solstolen och må gott, börjar inte jobba förrän klockan 14. En isglass eller två ska jag nog också hinna med. Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar