tisdag, juli 13, 2010

Här har ni en liten snygging!



10 kommentarer:

  1. Måste vara en underbar känsla att få se!

    SvaraRadera
  2. Marie Nilsson18:09

    Verkligen!! :)

    SvaraRadera
  3. Anonym20:18

    Oj, vilken fin bild! Våra var jättesuddiga! Hur kändes det när ni fick se 23:an? Tog ni reda på könet? Kram

    SvaraRadera
  4. Ett litet knytt... Kärlek kan se rolig ut ibland :)

    SvaraRadera
  5. Anonym20:38

    men lik farfar nå djuriskt!!

    SvaraRadera
  6. Sandra22:50

    Klart det blir en snygg-bebis med såhär vackra föräldrar http://photos1.blogger.com/blogger/762/2982/1600/PICT1127.jpg :). Jodå, tänk att jag kollar runt i ditt gamla arkiv, men jag fann inga lik i garderoben ;). Dock kunde jag konstatera att du redan för 4 år sedan var en hejare på att baka tårta etc. I give up ;)

    SvaraRadera
  7. Tea: Det var helt otroligt! :)

    Marie: Han/hon brås nog på mamma ;)

    Erika: Ja, visst kan den? Tänk att det inte var så länge sen ni fick se Willis på en sån här bild! :)

    Anonym: Det var en sån otrolig lättnad men samtidigt så overkligt, en liten människa i magen? Va? :D En känsla som klår allt jag någonsin varit med om :) Vi valde att inte ta reda på vad 23:an är för sort :)

    Anonym: Haha, du säger det? Vart då? :)

    Sandra: Kan inte kolla bilden! Det är år av bakning som grundlagt mitt intresse ;) Du får lov att ge upp och äta mina bakverk ;)

    SvaraRadera
  8. Anonym22:21

    men ögonen!! daaaaaa!!!!! :)

    SvaraRadera
  9. Anonym22:21

    men ögonen!! daaaaaa!!!!! :)

    SvaraRadera
  10. Sandra19:07

    Jag hittade ett balfoto på dig och C i arkivet så det var det jag försökte länka till :).

    SvaraRadera