söndag, juni 20, 2010

Helgen

Det känns konstigt att komma hem till lugn och ro när man varit social som få hela helgen. Lördag så började vi dagen med att kolla lite bröllop, ta en tur på Vidsels torgdag, väcka svågern och kolla lite bröllop hos honom, besöka Darlings farmor, kolla lite bröllop även där och prata om 23:an. Sen hittade vi Palina, Grönis och Jesper&Linnéa som vi begav oss till Bredsels nyöppnade fik Egenvispat med, och där hittade vi Jonny&Johanna. Lite fika och kulspelsturnering senare så begav vi oss hem till svärisarna igen för lite mer bröllopskikande. Hela familjen Stråmo satt som klistrade framför teven, och åt grillat och jordgubbar till bröllopsmeny. Sen begav vi oss till familjen Hedman/Pettersson och fick träffa lilla Hugo för första gången, mys deluxe. Sherlock Holmes och cheez balls, idag har jag sår i gommen.

Idag vaknade vi till regnets smatter på husvagnstaket och åt frukost innan vi åkte till Kåbban för att plantera blommor på farfars grav, hälsa på moster med familj och Frun+föräldrar. Jag tror att jag är 10 kilo tyngre nu än i morse, efter fikat hos moster och middag+fika hos Frun.

Nu har vi kommit hem och packat upp, bäst att jag äter några bullar så kanske jag kommer upp i +11 på vågen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar