söndag, juni 13, 2010

Grill, kräk och morgonpromenad.

Igårkväll blev det grillning med en hel del grannar. Förkolnad fläskfilé när den är som bäst! En skötsam tillställning med en och annan regnskur samt solsken, jag gick hem klockan 9 och lade mig tillrätta i soffan med chips och dip.

Klockan 12 kom Darling hem och väckte mig, då hade jag nog hunnit sova ett ganska bra tag. Efter lite surr begav vi oss upp för att krama våra kuddar, och jag började må så fruktansvärt illa. Att jag inte lär mig, jag ska inte vara vaken efter 24:00, då protesterar kroppen. Ett andetag mot min näsa av Darlings ljuvliga andedräkt som bjöd på öl och grogg så var det kört.

Idag blev det uppstigning vid halv nio, morgonpromenad, mys och sen frukost. För oss båda! Darling är pigg som en lärka och vattnar i detta nu våran något uttorkade häck. Får se vad han är i för skick när jag kommer hem från jobbet vid halv 5.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar