onsdag, juni 16, 2010

4 veckor tills vi får se 23:an igen!

Darling hade hunnit tappa bort sin matlåda på den långa biten från vår kyl till hans jobb. Jag har letat igenom hela huset efter en gul rund plastburk från Tupperware fylld med kasslergratäng utan framgång. Min gissning är att den ligger i hans sportbag som han fyllde med kläder inför kvällens golf, men inte är jag ledsen över att få en stunds sällskap när han istället kom hem för lunch!

Dessutom har vi hunnit med att räkna ner tiden till nästa UL som jag bokat tid för idag. Tisdag den 13 juli får vi se 23:an igen! Jag tycker att det känns långt bort, men antar att tiden kommer gå fort. Darling tycker att det känns jättenära, hans optimism får gärna smitta av sig.

2 kommentarer:

  1. Härligt! =) Det är 3 veckor kvar tills vi får se pyret igen! =)

    SvaraRadera
  2. Snart är det dax för oss att glutta på ungarna :D

    SvaraRadera