söndag, maj 23, 2010

Vilket härligt vecka det varit!

Vi kom hem från London till värmen och utslagna björkar, gräsmattor som börjat bli gröna och temperaturer som gjorde att man lätt lockades utanför dörren. Har hunnit med jobb i tre dagar, fruktsallad ute på altanen med lillebror och Rebecka, mys med den förtjusande lilla Villemo, promenad och fika med några av tjejerna från jobbet, en skön surrkväll hos Palina, besök av tokcharmiga Sally, hennes föräldrar+mormor och massor av prat och skratt i solen med goda vänner och familj. Idag har vi sovit länge, jag har njutit av solen och legat på kökssoffan ute i svärisarnas uterum och läst tidningar, något jag annars inte tycker att jag har tid med.

Kroppen är fylld av lugn och ro, roliga sommarplaner börjar ta form och magen växer sakta men säkert. Sommaren är på väg och jag njuter av att nätterna redan är ljusa, jag tror att jag verkligen kommer gilla summer of 2010.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar