söndag, maj 02, 2010

Vi provar kycklingpaj

Idag vaknade jag för första gången på länge utan illamående, succé! Det njöt jag av så länge det varade, annars brukar det hänga med från morgon till kväll i varierande intensitet.

Matlusten är som bortblåst och det enda som tilltalar är frukt, grönsaker och om kvällarna hamburgare. Det kan jag ju självklart inte leva på, så Darling gör sitt bästa för att komma på maträtter jag ska kunna äta med glädje. Idag blir det kycklingpaj och sallad, kan det vara nåt måntro? Den ser väldigt god ut kan jag lova!

Valborgmässoafton grillade vi tillsammans med Sandra, John och Fille, och då var jag hungrig som en varg! Så härligt, hade nästan glömt hur tillfredställande det är att bara äta, äta och äta tills det kommer ut öronen.

1 kommentar:

  1. Är det banden som gör att du mår bättre? Hoppas i alla fall att det håller i sig :)
    Hamburgare och frukt var ju inte allt för farligt, blir jobbigare om du får sug på cement eller servetter ;)

    SvaraRadera