fredag, maj 07, 2010

Välkommen till världen lillan!

Idag är jag lite trött, jag åkte nämligen till Annika för att dricka en thékopp och surra lite igår efter att jag ätit middag. Thébjudningar med mina arbetskamrater har en tendens att dra ut lite på tiden, så halv 1 landade mitt huvud på kudden. Det var surr och thé, thé och surr samt en rackarns god chokladboll.

Mitt i allt thédrickande så dök en underbar nyhet upp i mobilen, Erikas lilla tjej bestämde sig för att hon var redo att möta världen! En veckas övertid var visst nog, och imorse vaknade Erika och Jocke som föräldrar för första gången. Det är så stort och rörande att jag får lika mycket gåshud nu när jag skriver om det som igår när sms:et kom fram. Nu längtar vi efter att få träffa den lilla familjen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar