tisdag, maj 04, 2010

Modig, nöjd och kär.

Idag kände jag mig modig och begav mig ut på en lugn löprunda i solskenet, och det gick ju kanoners! Ingen smärta, inget blod. Bara en nöjd och glad Hanna som med ett leende letade fram golfklubborna efter att hon kommit hem och började tjuvträna på närspelet. Så skönt med solsken, glädjemätaren går upp i toppen.

Sen så har jag hunnit med alla sysslor jag tänkt idag, och dessutom anmält mig och tjejerna från jobbet till Vårruset 27 maj i Luleå! Jag springer självklart med Elina (jag är dig trogen till döden löparvän!), och skulle det nu bli så att jag inte kan springa så får det bli promenad istället.

En kanondag so far, snart kommer Darling hem och vi ska äta korv i ugn till middag innan vi beger oss mot Luleå för att växla pengar, förhoppningsvis fika med Carro och kanske svänga förbi Palina (som just kommit hem från Ungern). Jag älskar dig, tisdag 4 maj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar