tisdag, maj 04, 2010

Min dag so far

Inskrivningen gick bra, inga konstigheter. Vi fick prata med en barnmorskestudent istället för ängeln Annika och det gick precis lika bra. Ingenting hon berättade var några nyheter, vi fick med oss en fet lunta med papper och foldrar om hur det är att vänta barn och bli föräldrar, mitt blodtryck var utmärkt och jag fick lämna två rör med blod. Egentligen skulle jag kissa i en mugg också, men efter tappra försök så gav jag upp och traskade in till LAB igen "-Det går inte!". Fick med mig en mugg och ett rör hem, får fara in och lämna mitt prov på torsdag istället.

Nu håller jag på att ringa viktiga samtal som måste ringas, sen ska jag dammsuga och städa badrum. Förstå så skönt det är att komma igång tidigt med dagen, jag lär ju hinna klart innan klockan 12! Då finns det gott om tid att äta glass i solen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar