torsdag, maj 20, 2010

Kvällsmage 10+6

7 kommentarer:

  1. Åhh, underbart :D

    SvaraRadera
  2. Herre jösses så söt mage. Den klär dig. ;)
    Kram kram

    SvaraRadera
  3. lisa sundberg08:12

    ÅÅH Hanna!
    Vad fin du är!
    Jag saknar dig och allt är så himla tjorvigt nu! Huvva.. Vi borde skriva brev till varandra. Jag vill veta allt hur det är med dig!!
    Kraamar/Lisa S

    SvaraRadera
  4. Linda:
    Tack :) När kommer ni upp nästa gång så du får se den IRL? :) kram

    Kajsa:
    Visst är det?! :D

    Lisa:
    Tack fina du! Jag saknar dig så sjukt mycket :( Låter inge bra, ska skriva dig ett brev/mail redan ikväll. Ring om du vill prata! KRAM!

    SvaraRadera
  5. fina lilla magen =) som kommer att bli STOOR!! syns i helgen =)

    kramar

    SvaraRadera
  6. Åh vilket fusk, din mage ser ju faktiskt ut som en liten bebisbula. Jag ser bara plufsig ut. Magen är svullen men det ser ut som jag lagt på mig 5 kg fläbb ungefär, vilket jag gjorde under IVF-behandlingen. Men sen jag blev gravid har jag inte gått upp ett kilo, mår lite för illa för det.

    SvaraRadera
  7. Sandra: Det gör vi sannerligen ;)

    Em: Jag har inte heller gått upp ett gram sen start, dock ner 1 kilo lustigt nog. Du har ju lite tid att komma ikapp den knappt synliga bebisbulan ;)

    SvaraRadera