tisdag, maj 04, 2010

Golfsug!

Brevbäraren kom med Golfnews 2010, och våran klubbs PRO är på omslaget! Efter att ha slökollat igenom den (egentligen är det mest reklam) så känner jag mig sjukt sugen på att spela. Snart borde rangen öppna, och då kommer det nog bli en och annan kväll och bollhink där för mig och Darling.

I fjol (som var min premiär-säsong) så handlade det om att ta sig från tee till green och nå officiellt handicap. I år ska jag försöka att lägga mest fokus på närspelet, jag vet mina största svagheter på banan, och i år ska dom bli mina styrkor. Nån lär med andra ord få spendera väldigt mycket av sin lediga tid på övningsgreenen bredvid rangen. Och jag lär ha Bodens snyggaste bränna när hösten kommer..

1 kommentar:

  1. Anonym13:55

    och vet du min kära syster, i helgen är det golfkurs för oss!
    /J&J

    SvaraRadera