onsdag, maj 19, 2010

Energin sprudlar!

Skippade MP3'n på morgonpromenaden för att bara få njuta av lite tystnad och fågelsång, verkligen det bästa sättet att starta dagen på! Ställde fram alarmet en halvtimme när det ringt första gången klockan 7 och skyllde för mig själv på jetlag, man kan alltid hitta en anledning till lite sovmorgon.

Innan vi åkte iväg på våran lilla semester så var det mycket som kändes tungt, varken tiden eller orken räckte till allt jag ville hinna göra och alla jag ville hinna umgås med. Det kändes som att jag klev upp på morgonen och räknade timmarna tills det var dax att krypa ner under täcket igen, men nu är jag så full av energi!

Illamåendet känns mycket bättre nu, idag blir min första dag utan Seabands! Vi pratade om det i bilen igår när jag satt med en påse över ansiktet, att jag mått illa dagligen sen innan vi fick se plusset på stickan. Nu är det så korta stunder och de flesta dagar inte så intensivt att det leder till att jag behöver uppsöka en toalett, och det är så skönt. Lättare att njuta av vad som komma skall! Nu hoppas jag bara att det inte ska bli värre med dom underbara tidiga foglossningarna och det onda i ryggen, första steget blir bättre skor på jobbet.

Ska skriva ihop vad vi sysslat med i London, får se om jag hinner ikväll efter jobb och fikabesök. Annars får det bli imorgon! Ha en bra dag!

2 kommentarer:

  1. Sandra17:18

    Åhhh vad jag skulle vilja surra med dig över en kopp the medans grabbarna skulle få snacka om sånt som grabbar gör ;). Kram kram

    SvaraRadera
  2. Jag längtar! Snart måste det bli! :) kram

    SvaraRadera