onsdag, maj 26, 2010

Bara att bita i det sura äpplet och shoppa litegrann

Igår vaknade jag med ont i halsen, och likaså idag. Trotsar morgonpromenaden och dropparna som faller från himlen och hoppas att både hals och väder bjuder på bättre förutsättningar tills ikväll.

Idag ska jag bege mig till Luleå för att vaxa benen och gå en liten snoa på stan. Igår var jag sjukt taggad att handla lite nya kläder till garderoben som gick minus efter gårdagens bärsärkagång, men idag är jag mer motiverad att ligga under en filt i soffan med en thékopp. Bara att klä sig varmt och bege sig iväg i regn och rusk, i eftermiddag ska benen bli sommarsnygga och vem kan klä sig utan baslinnen?

2 kommentarer:

  1. Skulle du få tid över så går det bra att komma förbi på en kopp te och lite fika. Kramar

    SvaraRadera
  2. Hur mycket tar dom för att vaxa benen? Antar att du vaxar på stan hos någon som kan det :)

    SvaraRadera