måndag, maj 10, 2010

Aj min svank

Dom här foglossningarna, eller vad det nu är, tar långsamt kål på mig. Jag promenerade som en tok i helgen, och kände ingenting. Idag har jag stått 5 timmar på jobbet och håller på att börja grina för att det värker när jag sitter, står, ligger eller går. Med andra ord har jag listat ut att det är mina skor jag använder på jobbet som är värdelösa i kombination med det hårda golvet.

Nya skor står högst upp på shoppinglistan efter hemkomst! BM föreslog att jag kanske kunde ha en pall att sitta på i kassan, det skulle ju vara just snyggt och omöjligt. Nu biter jag i det sura äpplet och låter mannen som satt mig i denna sits skämma bort mig mer än vanligt istället. Bara drygt 30 veckor kvar ju!

2 kommentarer:

  1. Therese17:13

    Kolla in de här, bästa skorna nånsin!

    http://jobi.se/arbetsskor/produkt.php?id=143

    SvaraRadera
  2. Å, tack för tipset! Ska kolla in! :)

    SvaraRadera