fredag, april 30, 2010

Well hello vecka nio!

Idag går vi in i vecka 9 (8+0), om två veckor har 25% av graviditeten passerat, jösses. 23:an är nu stor som ett hallon, böjer sin handleder, och alla organ, nerver och muskler fungerar. Hoppas vi iallafall!

Alldeles strax ska jag bege mig iväg mot jobbet, börjar lite tidigare än vanligt idag. Men det innebär ju att jag slutar tidigare också, och det ger fredagen ett stort plus i kanten. Ikväll blir det grillning hos my fellow pregger Sandra, ska bli skönt med en lugn valborgs, känns inte som att jag orkar med några vilda eskapader. Fast iofs, ikväll får jag säkert sällskap om jag behöver spy i en buske och behöver inte stå ut från mängden trots att jag är på tjocken!

1 kommentar:

  1. Grattis till vecka 9!
    (fd. thewaytoachild)
    har ny bloggadress, men kommer snart låsa den...så vill du fortsätta läsa, maila mig

    SvaraRadera