söndag, april 18, 2010

Vet ni av nån brajmasa?

Varje minut med Sandra och Anton är en bra minut! Ikväll har vi käkat Darlings goda hamburgare och min ljuvliga tryffeltårta. Gästerna kom med fina tulpaner och nyaste numret av Föräldrar och barn-Gravid, den har jag länge tänkt köpa men telepatin hann visst före. ;) Anton har ikväll avslöjat sin mycket goda karaktär och sin längtan efter en brajmasa. Nu får vi börja leta om det finns någon sådan här i Sävast så det är möjligt att fira valborgs här.

Ska bli riktigt skönt att ha Sandra på jobbet några dagar den här veckan och några näst-nästa vecka, du är efterlängtad! Nu ska jag krypa till kojs med min nya tidning, en mycket bra avslutning på helgen.

2 kommentarer:

  1. Sandra21:20

    Den där brajmasan kan nog bli lite svårfunnen, men jag hoppas i vilket fall som helst att vi får fira med er, med eller utan brajsan ;).

    SvaraRadera
  2. Vi får i värsta fall fixa en egen brajsa ;)

    SvaraRadera