torsdag, april 29, 2010

Snygga hinkar efterlyses

Det känns som risky business att äta saker man vanligtvis gillar, eller t.o.m älskar när magen&kroppen inte fungerar riktigt som vanligt. Mitt favoritthé smakar nu som något man hostat upp ur halsen, och allt jag ätit som kommit upp lika fort igen känns nu inte så lockande att stoppa i munnen. Kommer jag ha kvar några favoriträtter i slutändan?

Nu är det bara att hoppas att illamåendet går över, eller åtminstonde lugnar ner sig. Och skulle det inte göra det, då är det bara att gilla läget och införskaffa en snyggare hink. Den jag har nu är så fruktansvärt tråkig att man vill spy bara man ser den. Finns det snygga designade hinkar någonstans eller måste jag måla en själv?

4 kommentarer:

  1. Jag mådde illa och spydde till typ vecka 30 =) Men ingen snygg hink hade jag ! Mest bajsluktande toastolar =)

    SvaraRadera
  2. Jag mådde så gräsligt illa... ända tills igår. Fick medicin av farbror doktorn och nu kan jag helt plötsligt äta och dricka lite mer normalt. Inga kväljningar, ingen yrsel. Så skönt.

    SvaraRadera
  3. Rusta har hinkar i lite fina färger. Dom är på 5 liter... :)

    SvaraRadera
  4. Annelie: Usch och fy, men värt det :)

    Em: Vad skönt för dig! :)

    Erika: Tack för tipset ;)

    SvaraRadera