måndag, april 12, 2010

Pick pick

Imorse skulle jag vara huslig och plocka ur diskmaskinen innan jag åt frukost, det visade sig vara ett dumt val som slutade med ett besök i badrummet. Jag är väldigt tacksam över att jag bara mår illa när jag är hungrig, för då är det ju inte så svårt att undvika illamåendet, bortsett från när man tvunget ska ge sig på den rena disken. Sen är jag nog lite tacksam över att jag mår illa också, för det känns som ett kvitto på att det händer någonting i magen och att det lilla livet inte tagit slut innan det börjat.

På torsdag 10:00 ska vi infinna oss på Gyn för VUL, och jag längtar mig blå. Darling googlar tvillingvagnar "för säkerhets skull", men jag tror att det är en 23:a där inne och inte två 23:or. Det känns inte som det viktigaste med VUL:et ens en gång, jag vill bara se ett pickande hjärta, och skulle det vara två små pickande hjärtan så är det bara en extra lycka.

4 kommentarer:

  1. Jag hoppas så otroligt mycket för er skull att det är MINST en som växer så det knakar där inne! :D Jeeejjj!

    SvaraRadera
  2. Sandra20:06

    Jag kommer kanske vara en sådan där oförskämd människa på söndag & lägga handen på magen bara för att jag vet att det är ett frö där inne så att jag får säga hej(såg på Dr. Phil häromdagen om oförskämda saker som folk kan göra & en kvinna påpekade okända människor som tar på gravida kvinnors mage som om det vore en egendom för allmänheten, dock är ju jag inte så okänd). ;)

    SvaraRadera
  3. Tack tack gulle dig :)

    SvaraRadera
  4. Sandra: Du får klämma bäst du vill, det vet du! :)

    SvaraRadera