torsdag, april 29, 2010

Nu ger jag SeaBands en chans!



2 kommentarer:

  1. Anonym07:18

    kolla om di barnmorska kan ge akupressur i örat

    själv gick jag runt halva graviditeten med bägge barnen med senapsfrön klistrade på speciella ställen i ytterörat för att lindra illamåendet och det hjälper kan jag lova

    för ytterörat är som ett upponervänt foster så kolla med din barnmorska om hon eller någon kan hjälpa dig med detta för det är verkligen inte kul att spy...

    spydde själv ca 5 mån med bägge barnen
    sedan kom hungern och jag åt som en häst

    te, nä det går fortfarande efter 8 år inte att dricka för då kommer känslorna tillbaka hur jag mådde precis då..

    lycka till
    /m

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset, ger det inte med sig så ska jag höra med min barnmorska :)

    SvaraRadera