lördag, april 17, 2010

En härlig dag från början till slut

Jag gillar på något konstigt sätt att jobba helg. Visserligen skulle jag säkert känna annorlunda om det inte vore så att jag alltid har en ledig helg mellan, men ändå. På morgonen ställer jag väckaren lite tidigare än vanligt så att jag hinner kramas med Darling, sen äter vi frukost tillsammans. På jobbet är kunderna glada och skämtsamma, det är oftast bra med folk och arbetsdagen flyger förbi.

Sen kommer man hem och blir bortskämd med god mat, som idag då det slank ner några minicalzone i soffan framför en film. Sen bakade vi tryffeltårta (som vi inte hunnit smaka än), och nu ska vi bada bubbelbad. Schysst kväll eller vad?

1 kommentar:

  1. Låter som en toppenkväll.. Gillar lilla bäbisen du visar på bloggen :)

    SvaraRadera