onsdag, april 14, 2010

Det där med frisyr

Jag har inte klippt mig på över ett år. Skämmes tamefan, men jag har inte vågat/haft lust. Dels har den första frisören jag någonsin fått ett förtroende för varit mammaledig, och dels så har jag sparat ut lugg och längder och har inte en susning om vad jag ska göra med dem. Varför jag började spara från första början, det kan man fråga sig, antagligen trodde jag som vanligt att gräset var grönare på andra sidan som vanligt. Men långt, rakt och platt är inte kul, det är tråkigt.

Nu på morgonen har jag suttit och kollat på gamla bilder, och jag tror jag vet vad jag vill göra med håret. SÅHÄR vill jag se ut i skallen, precis som sommaren 07 då vi åkte på tältsemester. Det var en schysst frilla om jag minns rätt. Antagligen hinner jag väl ändra mig tills ikväll/imorgon/när det är dax att klippa mig, men just nu vill jag det iallafall.

1 kommentar: