torsdag, april 22, 2010

A clean home is a happy home

Jag älskar att komma hem och inse att det är nystädat. För att inte tala om när det är dax att krama kudden och jag inser att det är nybäddat. Ååååh!

Andra gillar att roa sig med knark och sprutor, jag gillar såpa och dammtrasor. Jag är en lite gladare människa när det är rent och snyggt, frågan är om jag är min sambos dröm eller mardröm. Han behöver sällan öppna dörren till städskåpet, men får dagligen bannor för sitt sockludd. Man kan inte få allt!

3 kommentarer:

  1. Hittade hit via Lindas blogg, stort grattis!

    SvaraRadera
  2. Ville bara säga "hej"! Jag hittade hit från Innan du fanns och har också genomgått IVF. Jag är gravid för första gången och ligger ungefär 5 dagar efter dig i tid. :)

    http://ettansblogg.blogspot.com/

    SvaraRadera
  3. Viola: Tack :)

    Em: Hej! Kul att vi ligger så lika, lägger till dig i mina favoriter så får vi följas åt :)

    SvaraRadera