måndag, april 05, 2010

Adjö påsken

I fyra dagar har vi nu blivit bortskämda hos Svärisarna med god mat, gott sällskap och härligt väder. Tur att åtminstonde en av oss har en giltig ursäkt till viktuppgång, för när mamma Stråmo dukar fram middag så är det svårt att hålla igen! Sen har det väl blivit en och annan grillad korv också, kan jag ju erkänna. Tack för i år påsken!

Det är så mycket glädje runt omkring oss just nu att jag vaknar och somnar leendes. Tusen tack för alla varma kramar, fina ord, sms, hälsningar via facebook och här på bloggen, ni vet väl om att ni är guld värda?

3 kommentarer:

  1. Sandra21:21

    Ni poppar upp i mina tankar varje dag... Tänk när vi ses om ett par månader... om ett halvår... det kommer bara säga svisch i mina ögon så finns 23:an ute i riktiga livet... Önskar att jag kunde få dela stunderna mer än vad jag har möjlighet till. Men som sagt var, ni finns i mina tankar, varje dag. Kram

    SvaraRadera
  2. Fina fina du, önskar att du vore här varje dag! kram!

    SvaraRadera
  3. Sandra21:48

    Jag har tom. berättat för några på jobbet om hur glad jag är för er skull(jag menar, det är ju ändå blogg-officiellt så då kan jag berätta om min lycka för eran skull officiellt för mina nära vänner, ni två har ju verkligen berört mig). Jag är typ lika mallig som om jag vore någon slags låtsas-moster. Haha känner mig smått knäpp, men jag är så glad för er lycka. Kraaam

    SvaraRadera