torsdag, april 08, 2010

8 april 2010

Hade tänkt hinna lägga upp bilder på innehållets i 23'ans garderob innan jag beger mig mot jobbet, men då passar självklart routern på att krångla så att det inte går att ladda upp bilder. Suck och stön, det får bli senare.

Har varit flitig som en myra här hemma på morgonen, hemligheten bakom att vara effektiv innan kl 09 är att inte starta datorn. Gör jag det så sitter jag fast, låter jag bli så hinner jag med promenad, frukost, dusch, fix, städning av badrum och dammsugning+skurning av golv. Duktig Hanna!

Dagen ska spenderas på jobbet, kvällens ska spenderas här hemma med mina förtjusande granntjejer. Nu var det länge sen vi fikade och surrade alla fyra, så det är på tiden. När Irina gratulerade till 23'an så skrev hon även att det ska bli kul att få se mig bli tjock. Jag hotade med att baka så otroligt gott fika att dom håller jämna steg med mig i viktuppgången, och idag går startskottet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar