fredag, april 16, 2010

4 veckor kvar till avfärd!

Snön yr utanför fönstret och gårdagens solstrålar känns avlägsna. Det är april, då får man stå ut med aprilväder!

Idag är det fyra veckor tills vi lämnar Svea rike för en weekend i London, jag har längtat sen julafton och snart är det dax. Längtan blev knappast mindre då jag och syster Jess insåg att vi kommer vara där samtidigt, vilka är oddsen för det egentligen?! Det ska bli så skönt att koppla bort allt hemma, strosa omkring och bara bry oss om varandra. 4 veckor, 28 dagar..snart är vi där!

3 kommentarer:

  1. Sandra10:44

    Va, menar du att jag åker mot snöyra?? Ser ut genom fönstret på bussen, har nyss lämnat Ö-vik och jag ser då bara sol, sol, sol. Nu blir jag ju måttligt besviken att inte vädergudarna kan skärpa till sig, vi skulle ju grilla på söndag om det vart finväder, jag håller tummarna för att det hinner shapa upp sig. Förresten så sitter en kille brevid mig som luktar bonde, mindre mysigt.

    SvaraRadera
  2. Vädret är ostadigt kan man säga :D Ena sekunden snö-nästa uppehåll, vi får se hur det utvecklas till på söndag :)

    Fy farao, du får hålla andan tills du kommer fram ;)

    SvaraRadera
  3. Anonym16:35

    jag längtar också! Vi får hoppas att askmolnet försvunnit tills dess...
    /Jessica

    SvaraRadera