lördag, april 10, 2010

Min lördag

06:07 tyckte kroppen att det var färdigsovet och dax att kliva upp, hjärnan höll inte med. Efter tusen försök till att somna om klev jag upp och gick på morgonprommis, duschade och kröp sedan ner i sängen igen för att väcka Darling och surra sår i öronen på honom. Det gick sådär, vi klev upp ganska fort.

En sväng till diverse matbutiker har vi hunnit med under dagen, och så har vi förberett inför kvällens middag då Palina och Håkan kommer hit. Jag har som plan att supa dom under bordet med X antal B52'or och white russians och sedan spöa skiten ur dom i Uno. Det lär bli en intressant lördagkväll!

2 kommentarer:

  1. Jag hade ju hemskt gärna stannat blivit supen under bordet men det kändes tyvärr som att det kändes viktigt att vara fräsch när vi skulle köra 130 mil morgonen därpå. :)

    Hemskt trevligt hur som helst!

    SvaraRadera
  2. Förstår tankegången, men nästa gång åker du dit! Jag fick ju för bövelen inte vinna nånting alls på hela kvällen! :)

    SvaraRadera