onsdag, mars 31, 2010

Påskonsdag!

Igår åkte vi direkt till Palina i Luleå efter att jag slutat jobba . Där bjöds det på påsktacos, sen spelade vi Uno och bordshockey. I Uno vann Darling, men i vår minibordshockeyturnering så vann Pa, jag kom tvåa, Elina kom trea och Darling FÖRLORADE! Ha, det var något av det bästa som hänt mig på länge, det här ska han allt få höra tills öronen trillar av.

Vid hemkomst 23:15 så satte jag igång med att fixa klart dagens Onsdagsfika till jobbet. Vanligtsvis så är det fredagsfika, men då vi har stängt fre och det är flera som är lediga imorgon så tar vi det idag när vi har morgonmöte 08-11 istället. När klockan slog om till 00:00 landade jag med huvudet på kudden, så min tankeverksamhet är inte den snabbaste idag. Tur att jag är ledig (bortsett från morgonmötet) så jag har tid att ligga på soffan med en bok. Och städa. Och baka lite påskmacarons. Kanske blir en tidig kväll istället?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar