fredag, mars 26, 2010

Mina girlfriend-skills

En trappa upp ligger det en stackare vars kropp tagits i besittning av en mansförkylning. När vi båda vaknade av hans väckare imorse så suckade han och berättade hur han mådde och att han haft en hemsk natt. Jag strök honom på kinden och ursäktade att jag varit medvetslös och inte det minsta stöttande.

"-Det har du visst varit, du har kramat mig och strykt mig i håret hela natten" svarade han då, och när jag kollade in hans frisyr förstod jag att det var sant. Han ser ut som en kakadua! Tur att det är så lätt att vara en bra flickvän att jag t.o.m kan vara det i sömnen, här snackar vi skills.

2 kommentarer:

  1. Nice.. min gubbe klagar på att jag misshandlar honom i sömnen ibland :) Måste nog gå på kurs hos dig ;)

    SvaraRadera
  2. Haha, det var nog ett tillfälligt infall från min sida ;)

    SvaraRadera