måndag, mars 29, 2010

Godnatt önskar spöket

Jag är så mörk under ögonen att man skulle kunna tro att jag fått stryk. Var nu snälla och tipsa mig om en bra concealer, jag vet med all säkerhet att minst 50% av er som läser är tjejer, och majoriteten av er har en concealer i sminkväskan. Så var inte blyga nu damer-TIPSA MIG! Snart vänder kunderna i dörren och springer skrikandes bort från vålnaden bakom kassadisken.

Ett annat sätt att bli av med de mörka ringarna skulle ju kunna vara att sova massor. Jag och Darling gjorde en deal efter min hemkomst 19:30, det skulle ätas, diskas och mitt onsdagsfika skulle påbörjas, 20:30 skulle vi ligga under täcket.

Det verkar som att tidsplanen sprack litegrann, men man får göra sitt bästa. Säng och bok nu!

2 kommentarer:

  1. Jag har den här lilla mousse concealern eftersom man kan tro att jag slagits varje kväll annars då jag e så SJUKT blå under ögonen, och den hjälper, till viss del. Men för ditt behov så ska nog den vara bra :) Jag hade dock vela ha en bättre :/

    SvaraRadera
  2. Anonym17:17

    jag har 2 concealer just nu..en från make up store som ska täcka just mörka ringar..den är ju rätt dyr (ca150kr) men tycker den funkar bra:) sen har jag köpt en från e.l.f för 45 med 4 olika nyanser som man kan blanda som man själv vill..så den kan jag också rekommendera! har du inte hittat dom innan så kan jag rekommendera den sidan! hoppad det var till nån hjälp!
    A

    SvaraRadera